środa, 29 października 2014

Okolice Śnieżki we wrześniu

Znów wracamy w Karkonosze - tym razem na drugi skraj, czyli okolice Śnieżki. Odwiedziłem te rejony w połowie września, przy okazji kręcenia ujęć do filmu dokumentalnego o Karkonoskim Parku Narodowym. W czasie tego krótkiego, 2-dniowego wyjazdu zaliczyłem kilka obowiązkowych punktów i solidnie zapełniłem karty pamięci zdjęciami. Pogoda dopisała, choć wyjazd ten odkładałem od kilku tygodniu, bo prognozy nie były zachęcające. Właściwie początek wyjazdu też był niepewny, bo zaczynając z Przeł. Okraj pierwsze kilometry szlaku maszerowałem w chmurach, włącznie ze szczytem Śnieżki, tylko lokalnie wiatr przewiewał wał chmur i ukazywał się widok na Kotlinę Jeleniogórska oraz Czechy. Noc, którą spędziłem w Śląskim Domu, była już za to bezchmurna i cały drugi dzień niebo było wręcz wyśmienite do zdjęć. W tym wpisie przedstawię kilka zdjęć z okolic Śnieżki po jej zachodniej stronie - Równia pod Śnieżką, Kocioł Łomniczki, Torfowisko Upy, Obri Dul, Loucni Buda.








 




 





 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz